RSS

Welcome My Blog for you share information

Anak DidikKu Nurin Qaisara

Ini anak didik ku yang paling bongsu di IQ GENIUS nie...memang seorang budak yang Genius.
 Nurin Qaisara
comel tak?? :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Karya Pertama AQ

MaSiH tERcAri-CARi


Hurmmmm... actually.. AQ masih tercari-cari tajuk untuk cerita yang bakal AQ upload buat pertama kali nya.. gambaran watak dan perwatakan utama dalam cerita Qu ini buat tatapan korang semua tentang...actually just gambaran je....dan AQ rasa tajuk ‘kau adamku’adalah yang terbaik.
Hopefully sesuai dengan storyline

"Setiap anak Adam pernah berbuat kesalahan/dosa dan sebaik-baik
orang yang berbuat dosa adalah mereka yang bertaubat dari kesalahan tersebut."
Aku khilaf dengan permainan dunia,maafkan aku sayang kerana terlalu ego untuk mengakui aku mencintai dan menyanyangi mu...
_LuQmAn Ardy

Naluri seorang manusia sentiasa ada dalam diri untuk menyanyangi dan disayangi.
Itu lumrah.
No one can escape that !
Aku jatuh cinta dengan kamu tanpa aku sedari,namun aku harus sedar tiada cinta untukku di hati mu....
_Diyana Qistina

I can only think of you, if I close my two eyes, or open them again, I just think of you, the memory I can't erase for one second, because I only think of one person, the one I love..
Aku mencintai mu seadanya,engkaulah bakal ibu kepada anak-anak ku.
_Mohd Ismiraizad

I believed that if you love something, let it go. If it
comes back to you, it’s yours. If it doesnt, it never was.
Aku mencintai tunang ku setulusnya.
_Alya Natasha

Korang sangat dialu alukan untuk memberi komen.. AQ pun x tau la.. samada cara ni bleh menarik minat org untuk membaca.. niat AQ hanya untuk menghibur disamping dpt menguji diri sendri.. mana la tau ade bakat terpendam??? leh jadi penulis yang berjaya ekekekek.. so.. tunggu x?? jeng-jeng AQ suka menulis cerita tentang macam-macam kisah hidup dari form 0ne lagi,semua penulisan Qu hanya pada buku kulit tebal tu...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Baru Dapat Jumpe Laptop.."pakwe Que"

Alhamdulillah dapat keja...tapi terpaksa tinggal laptop di kampung tercinta.
Ambil masa dalam 3jam untuk sampai di kampung,nak kata dekat jauh jugak...lau naik bas makan masa jugak 4jam..huhuhu
Pape pn,Que akan luangkan masa untuk blog kesayangan ku ini,akan tetapi..folder karya ku masih di laptop yang berada di kampung.
Laptop yang diguna skrg adalah laptop tunang ku.
Isya Allah raya haji nanti balik kampung..xsbr rasanya nak upload karya pertama ku.Karya ini adalah hobi ku dimasa lapang...sebuah kisah kehidupan
nantikan ye..:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Pertunangan Que


Majlis yang sederhana tetapi amat bermakna untuk Que & Qie HatiQue
Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar
Semoga ikatan yang terjalin akan mengeratkan lagi siratulrahim di antara kedua-dua keluarga walaupun berlainan negeri.



ibu Qie HatiQue

0pah Qie HatiQue

adek Qie HatiQue

bersama adek,opah,ibu Que & ibu Qie HatiQue

with my friend's ira & uda

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Ramadhan Kali Ini

Ramadhan Kali Ini
best sangat-sangat sebab dapat berpuasa dengan keluarga.
Kakak yang kedua ku serta suami dan anak-anak nya turut bersama berpuasa dikampung,
Kakak ku ada kursus disini oleh sebab itulah ramadhan kali ini di kampung dan aku sudah menamatkan pengajian ku di UiTM Arau..

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Selangkah demi selangkah
Setahun sudah pun berlalu
Masa yang pantas berlalu
Di bulan Ramadhan semula

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Puasa satu amalan
Sebagaimana yang diperintahNya
Moga dapat ku lenturkan
Nafsu yang selalu membelenggu diri
Tiada henti-henti

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Ku mengharapkan Ramadhan
]Kali ini penuh makna

Tak ingin ku biarkan Ramadhan berlalu saja
Tuhan pimpinlah daku yang lemah
Mengharungi segalanya dengan sabar

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Ku mengharapkan Ramadhan
Kali ini penuh makna
Agar dapat kulalui
Dengan sempurna

Kita memohon pada Tuhan diberikan kekuatan
Ku merayu pada Tuhan diterima amalan

Selangkah demi selangkah...
Dengan rahmatMu oh Tuhanku...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

tRAVeL at PerLIS with my Group

Ini kenangan ak bersama group tOuRiSm tRAVeL at PerLIS.

Storyline a foreign couple who wants to visit Malaysia phones in to make reservations for a room at Hotel Imperial. The couple arrives at the Hotel Imperial and check in. Since it is their first visit to Malaysia they are also interested in visiting popular tourist sport in and around area.....

Foreign couple

Photo Kenangan

SEKADARINGATAN AK JE NI...XDAK KAITAN DENGAN ORANG!

hehhe..ak pun orang lah..mesti ada kaitan gan orang hahahhah



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

Kenangan ak bersama group STRESS

Ini kenangan ak bersama group STRESS.Bukan kami yg stress heheee J hahahaha lawak tol la..kami ber ‘7’ menaiki kereta proton waja.Muat2 aje..sebab kami semua macam semut dan kerengga..kecik aje kan..xcaya?? jom tgok kami.

Storyline dye berkisah tentang seorang pemuda yg hensem mengalami tekanan perasaan…bermasalah ditempat kerja,masalah ‘aweks’ & masalah keluarga.

To be a better man

Ajezz as Hero

Jai as Ah-Long, Bos & ‘Adek’

Alif as Ah-Long,Father,Boyfriend & Officemate

Leen as Girlfriend & Officemate

Miera ‘ea’mie’ as Mother & Officemate

Fadzillah as Girlfriend & Officemate

Emma as Officemate, Editor & Director

Special Thanks To Apek & Sham as Ah-Long

Koleksi Photo


Video Stress xdapat nak upload sebab hilang,kepada rakan-rakan yang ada video stress group ak..dan group lain2 tu mintak upload kt fb ke atr emel kt ak ke..byk ke ke ke nie ahhaha…untuk kenangan ku

SEKADAR INGATAN AK JE NI...XDAK KAITAN DENGAN ORANG!

hehhe..ak pun orang lah..mesti ada kaitan gan orang hahahhah

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS