RSS

Welcome My Blog for you share information

Karya Pertama AQ

MaSiH tERcAri-CARi


Hurmmmm... actually.. AQ masih tercari-cari tajuk untuk cerita yang bakal AQ upload buat pertama kali nya.. gambaran watak dan perwatakan utama dalam cerita Qu ini buat tatapan korang semua tentang...actually just gambaran je....dan AQ rasa tajuk ‘kau adamku’adalah yang terbaik.
Hopefully sesuai dengan storyline

"Setiap anak Adam pernah berbuat kesalahan/dosa dan sebaik-baik
orang yang berbuat dosa adalah mereka yang bertaubat dari kesalahan tersebut."
Aku khilaf dengan permainan dunia,maafkan aku sayang kerana terlalu ego untuk mengakui aku mencintai dan menyanyangi mu...
_LuQmAn Ardy

Naluri seorang manusia sentiasa ada dalam diri untuk menyanyangi dan disayangi.
Itu lumrah.
No one can escape that !
Aku jatuh cinta dengan kamu tanpa aku sedari,namun aku harus sedar tiada cinta untukku di hati mu....
_Diyana Qistina

I can only think of you, if I close my two eyes, or open them again, I just think of you, the memory I can't erase for one second, because I only think of one person, the one I love..
Aku mencintai mu seadanya,engkaulah bakal ibu kepada anak-anak ku.
_Mohd Ismiraizad

I believed that if you love something, let it go. If it
comes back to you, it’s yours. If it doesnt, it never was.
Aku mencintai tunang ku setulusnya.
_Alya Natasha

Korang sangat dialu alukan untuk memberi komen.. AQ pun x tau la.. samada cara ni bleh menarik minat org untuk membaca.. niat AQ hanya untuk menghibur disamping dpt menguji diri sendri.. mana la tau ade bakat terpendam??? leh jadi penulis yang berjaya ekekekek.. so.. tunggu x?? jeng-jeng AQ suka menulis cerita tentang macam-macam kisah hidup dari form 0ne lagi,semua penulisan Qu hanya pada buku kulit tebal tu...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

bighandesign