RSS

Welcome My Blog for you share information

Kau Sahabat Kau Teman Qu

Kenangan saat berputiknya perkenalan antara kau dan aku

Indah semua... kau dan aku berdua

Tiada jalan yang mudah

Tuju cita-cita

Selama kaki melangkah

Dugaan menderap

Untuk miliki sesuatu yang berharga

Harus berani yakin dan tabah

Menghadapi segala

Hanya yang kupinta

Rampaian doa

Agar tiap langkah

Diiringi restu semua

zaman d awal-awal kita belajar
hehehe
muda sgt2 mcm budak sekolah ag
heheheh..
perasan lak

senyuman part 0ne

Practical TD (Tanjung Dawai)-PM (Pantai Merdeka)

Aku tidak kan berdaya

Menahan hibanya rasa

Kau pergi meninggalkan diriku

Redhalah apa terjadi

Usahlah dikau kesali

Mungkin ada rahmat yang tersembunyi

Tak pernah ku ingini

Aku telah pun sedaya

Tak melukai hatimu

Teruskanlah perjuangan mu

Wahai sahabat ku

Aku disini akan sentiasa mendoakan kejayaan Mu

UiTM Tetap D Hati Qu

Menjadi diriku

Tak seperti bintang di langit

Tak seperti indah pelangi

Karana diriku bukanlah mereka

Ku apa adanya

Dan wajahku memang begini

Sikapku jelas tak sempurna

Ku akui ku bukanlah mereka

Menjadi diriku

Dengan segala kekurangan

Atas kelebihanku.......

Terimalah aku

Seperti apa adanya

Aku hanya insan biasa

Ku pun tak sempurna

Tetap ku bangga

Atas apa yang ku punya

Setiap waktu ku nikmati

Anugerah hidup yang ku miliki

Dunia ini masih seluas yang kau impikan

Tak perlu kau simpan luka itu

Sedalam yang kau rasa

Memang ada waktu

Agar kau bisa kembali semula

Percayalah padaku

Kita kan bisa melewatinya

Jangan bersedih oh kawanku

Aku masih ada di sini

Semua pasti kan berlalu

Aku kan selalu bersamamu

Jalan hidup tak selamanya indah

Ada suka ada duka

Jalani semua yang kau rasakan

kita pasti bisa

dah dapat skrol

alhamdulillah

Tunjukkan ku jalan

Untuk menempuhi dugaan ini

Teman, maafkan jika ku melukaimu

Moga ikatan ukhwah yang dibina

Ke akhirnya

UiTM Tetap D Hati Qu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

bighandesign