RSS

Welcome My Blog for you share information

Baby Irfan HaQimie & aQif Haikal

Rindunya kat Baby Irfan Haqimie & Aqif Haikal
Qimie dah jadi abang dah..dah buang title 'Baby'..di ambil kat si adik lah..
'Baby Aqif'
Hhahhaaa..bla tgok Baby nie aku pun teringin nak ada baby sendiri...(berangan jap).
Tapi terlalu awal lak nk berumah tangga nie.
Aku masih muda hehehe...tapi ramai dah kekawan aku dah berumah tangga.

Mie..ang bila nak nikah???

Benci tol aku dengar kekwn aku tanya soalan cepus cemas tu...
memang cemas lah.hikhikhik...
aku nie calon xdak,depa duk tanya soalan sama.
Ku muda lagi lah...
Nie citer sal anak buah aku yang paling aku sayang nie,Qimie.
Dah besar dah umor dah 3thn lebih.Asal je jumpe aku...
mesti dye akan cakap mcm nie.

'Mak Yang,mak yang..Qimie tumbuk kang'....

hahaaha tergelak aku.Gelaran aku Mak Lang..Tapi Qimie dah biasa pgl ak Mak Yang..bla dye pandai bercakap,lekat sampai ke hari nie,Seb baik xpgl aku Mak Nyah..hehe

Nanti besar Qimie nak jadi apa?
"Pemain boya aaa.."jawab Qimie
"Mak Yang..main boya aa gan Qimie.."

hahha kelakar kan anak buah aku nie...Asal je nak main ajak aku.Nak main bola kah,main tumbuk-tumbuk ke,main kejar-kejar ke,mest dye akan cari Mak Yang dye.
Tapi lau nak susu dye akan mintak gan Mak Ucu dye...

"Mak Ucu Qimie nk cucu..Mak Ucu..rengek dye"
Nah botol cucu..

Kecian adik aku..asyik kena buli je kat Qimie nie.

Koleksi Gambar Qimie

"syuuhhhhh adik nak tdo..."

Ermm...nie anak buah aku yang aku bagi nama AQIF HAIKAL....
Sebenarnya aku yg kasi nama..hehee..amacam nama aku kasi sesuai x?
Tak sangka upenya kakak aku pun nak letak nama tu..sebelum dye cakap aku dah terrr..excited
aku geram sangat gan dye,comel sgt2...nie anak kedua kak Nieta.
Comel kan anak buah ak yang sorang nie...
Dye ok aje bila sesiapa amek nak dukung dye..senyum aje...
Sangat lah aktif,tapi jangan dibiarkan sesorang nanti dye mop semua lantai kat umah..ahhahaha...a.k.a semua benda nak masuk dalam mulut.

Koleksi Gambar aQif


Irfan HaQimie & aQif Haikal

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: