RSS

Welcome My Blog for you share information

Jariku berlari-lari d Keybord...

Airmata,
mengapa begitu mudah ianya mengalir,
saat hati dilukai dengan kata-kata dari seseorang yang telah memberikan kehidupan baru padanya.Mengapa ianya hadir,jika hadirnya sekadar untuk membuat ku kecewa.
Pelik kau hadir bagi aku kekuatan untuk aku pandang ke depan...pandang hari-hari yang akan datang,tapi kadang kala kau buatkan aku terguris dengan setiap ayat yang kau hantar pada aku....
Kamu anggap aku siapa di hati mu?? Andai anggap aku sahabat,layan la aku sebagaimana kamu layan sahabat mu..nasihatkanlah aku,tegurlah andai ada kesalahan aku buat.
Kau hadir bagai aku sinar harapan,ajar aku tentang kehidupan yang sebenar.
Memahami..aku masih tercari-cari apa erti memahami yang sebenarnya..
Kalau aku tak mengharap,mengapa kau selalu hadir di mimipiku,tidak mudah untuk aku melupakan.
Aku sedar,
aku bukan lah untukmu,kerana jiwa kita yang tidak akan mungkin bersatu
Biarlah aku pergi dari sisimu..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

bighandesign